Ortopedmottagningen Oskarshamn

Om Ortopedmottagningen Oskarshamn

På kliniken arbetar vi enbart med planerad vård och då med en huvudinriktning på ledprotesoperationer i knän och höfter.
Samma läkare följer dig från första mottagningsbesöket tills du är färdigbehandlad. Vi har dig som patient i fokus och du möter en kunnig personal.

Rösvägen 1, Oskarshamn - visa på karta

Ortopedmottagningen Oskarshamn

14:48 - 03 jun, 2018 skrev:

Har under sista 1 1/2 året fått två nya knän. Allt har fungerat helt fantastiskt. Mkt proffsigt ! Tyvärr är det nu dags för en höft men jag tvekar inte en sekund att vända mig dit igen

09:03 - 28 dec, 2017 skrev:

Jag fick nya höfter 2015, o mår jätte bra tänker på avd. 8 varje dag ni alla är enastående.

17:34 - 09 nov, 2017 skrev:

Fick ny knäled, helprotes vänster 2017-05-08, det har varit lite problem efteråt men det har bara varit att kontakta ortopdmottagningen så har allt ordnat sig/löst sig. All personal från läkare och till undersköterskor är helt underbara, vårdcentral mfl behöver lära sig från dem. De har ett helt underbart bemötande, ingen fråga är dum!

14:49 - 18 aug, 2016 skrev:

Op med höftplastik 2015

10:34 - 28 jan, 2016 skrev:

Helt outstanding inom sjukvården. Snabbt enkelt, fantastiskt bemötande och mycket skickligt utförd operation.

10:38 - 17 feb, 2015 skrev:

Fick nya knäleder i september och december 2014. Kan varmt rekommendera ortopeden i O-hamn. Bästa läkare och sköterskor jag nånsin
mött. Kanon god mat. Ja allt var toppen.

16:37 - 11 nov, 2014 skrev:

Ett bättre bemötande än det jag fick när jag skulle operera in en ny knäled! Allt gick mycket smidigt och väldigt empatiska sjuksköterskor och läkare! När man sedan operationsdagen kom ner för opertion stog teamet uppställt och hälsade välkommen!! Mycket profisig uppföljning och jag kan bara säga att det var toppen! Hotellet(ortopedavdelningen) var perfekt även där mycket bra och empatiska med NYBAKAT BRÖD på morgonen! Försök och slå det Ryhov!

09:52 - 11 sep, 2013 skrev:

Gjort höftledsoperation augusti2012,fick sen infektion i höften gjorde ny operation september 2012.Jag är mycket nöjd,underbar läkare med personal under min sjukhustid både före och efter.Rekomenderar Oskarshamns ortopedklinik varmt.Mår nu bra.

07:52 - 27 aug, 2012 skrev:

Bytte knäled i juni 2011. Ett helt underbart bemötande och allt gick jättesmidigt. Jättebra uppföljning från läkaren. Kan varmt rekommendera ortopeden Oskarshamn