4.96
Öppet måndag från 07:30

Ortopedmottagningen Oskarshamn

Rösvägen 1, Oskarshamn

Ortopedmottagningen Oskarshamn

Vi utför en ortopedisk bedömning inför ev operation, då främst i knä och höft. Skulle operation bli aktuell får du en operationstid i handen innan hemgång. Samma läkare följer dig från första mottagningsbesöket tills du är färdigbehandlad. Vi har dig som patient i fokus och du möter en kunnig personal!

Informationen uppdaterades 16:05 - 16 okt, 2020

Logga - Kry

4.96 / 5

3 jun, 2018 Karin skrev:

Har under sista 1 1/2 året fått två nya knän. Allt har fungerat helt fantastiskt. Mkt proffsigt ! Tyvärr är det nu dags för en höft men jag tvekar inte en sekund att vända mig dit igen

28 dec, 2017 Rolf skrev:

Jag fick nya höfter 2015, o mår jätte bra tänker på avd. 8 varje dag ni alla är enastående.

9 nov, 2017 Margaretha skrev:

Fick ny knäled, helprotes vänster 2017-05-08, det har varit lite problem efteråt men det har bara varit att kontakta ortopdmottagningen så har allt ordnat sig/löst sig. All personal från läkare och till undersköterskor är helt underbara, vårdcentral mfl behöver lära sig från dem. De har ett helt underbart bemötande, ingen fråga är dum!

18 aug, 2016 Monika skrev:

Op med höftplastik 2015

28 jan, 2016 Bo skrev:

Helt outstanding inom sjukvården. Snabbt enkelt, fantastiskt bemötande och mycket skickligt utförd operation.

Måndag - Torsdag : 07:30 - 16:00
Fredag : 07:30 - 13:00