4.4
Öppet i morgon från 00:00

Oskarshamns sjukhus

Rösvägen 1, Oskarshamn

Oskarshamns sjukhus

Vi erbjuder dig medicinsk specialistvård dygnet runt. Vi utför planerad kirurgi och ortopedi. Vi har en bred mottagningsverksamhet inom barn, gynekologi, hud, ögon, öron, tand och dialys. Vi utför förebyggande undersökningar och säkerställer rätt diagnos. Vår rehabiliteringsverksamhet ger dig stöd utifrån dina förutsättningar för att uppnå bästa tänkbara livskvalitet. På Oskarshamns sjukhus erbjuder vi dig ett gott bemötande och en professionell vård för bästa omtanke och hälsovinst

Informationen uppdaterades 08:06 - 15 sep, 2020

Logga - Kry

4.4 / 5

27 mar, 2018 Filip skrev:

25 feb, 2018 jouko skrev:

Personalen på medicinavd 4 tog hand om mig otroligt bra i flera omgångar. Rekommenderar dom med hela hjärtat.

29 nov, 2017 Madeleine skrev:

Tack för ett fantastiskt bemötande. Mycket trevlig personal. Jag kände mig omhändertagen och trygg.

3 mar, 2017 Göran skrev:

– Vård som fungerar! – Stort tack till Er på Dagkirurgin i Oskarshamn efter mitt besök hos Er den 2 mars. – Anledningen var en planerad op. – Jag måste säga att min upplevelse var till största belåtenhet i hela kedjan från början till slut och hemgång, alltifrån registreringen på akuten till ett mycket bra omhändertagande under hela processen med alla hålltider information, förberedelser, premedicinering vid rätt tillfälle, kontakter med berörd personal, behandling och uppvak. – Bra jobbat Oskarshamn. (Ingen nämnd och Ingen glömd). – Trevligt med kaffe och smörgås efteråt. (Jag mådde som en prins). Med vänlig hälsning/ Göran pensionerad uska.

1 mar, 2017 Renata skrev:

Mycket trevlig personal,tar verkligen hand om patienterna.Tack alla snälla och fina människor på Hirurgin och Vådavdelningen.Mvh Renata Niewiadomska

Måndag - Söndag : 00:00 - 00:00