Öppet, idag till 17:00

Hörselvården Oskarshamn

Rösvägen 1, Oskarshamn

Hörselvården Oskarshamn

Vi tar emot dig som har tinnitus, hörselnedsättning, är döv eller dövblind. Vi erbjuder rehabilitering och habilitering. Till oss kommer du för att få rådgivning, göra hörselprov och prova ut hörapparat eller annat hörseltekniskt hjälpmedel. I rehabiliteringen ingår även uppföljning. Uppföljning kan ske individuellt, i grupp eller via frågeformulär. Målet är att du som kommer till oss ska kunna ha en fungerande livssituation utifrån dina egna förutsättningar. Vi tar emot både barn och vuxna.

Informationen uppdaterades 16:05 - 16 okt, 2020

Logga - Kry

5 / 5

12 apr, 2017 Magnus skrev:

28 sep, 2016 Lena skrev:

Ett Stort Tack från min mamma som fick sin trasiga hörapparat snabbt lagad.

Måndag - Torsdag : 08:00 - 17:00

Måndag - Torsdag : 08:15 - 09:15