Öppet, idag till 16:00

Åbågen Barnmorskemottagning, Arboga

Österled 30, Arboga

Åbågen Barnmorskemottagning, Arboga

MVC bedriver verksamhet enligt regionens riktlinjer, MVC har även ungdomsmottagning. Hos barnmorskan får Du hälsovård under din graviditet och utbildning i föräldragrupp. Vår barnmorska möder Du också när Du behöver preventivmedel, vill ta prov vid misstänkt könssjukdom, när Du ska ta cellprov samt när Du kommer in i klimakteriet och har frågor kring detta. Till oss kan Du komma för att få hjälp med: Rådgivning angående klimakterium och kontinens, gynekologisk cellprovtagning, preventivmedelsrådgivning och förskrivning, undersökning/provtagning för könssjukdomar, hälsovård under graviditet inklusive föräldrautbildning.

Informationen uppdaterades 09:03 - 6 nov, 2020

Logga - Kry