3.38
Öppet måndag från 08:00

Mottagning Hörselrehabilitering Rosenlund, Karolinska Universitetssjukhuset

Tideliusgatan 12,Plan 9,STOCKHOLM

Mottagning Hörselrehabilitering Rosenlund, Karolinska Universitetssjukhuset

För återbud utanför telefontid finns telefonsvarare på telefonnr 08- 58583660 telefontid måndag-torsdag 10:--11:30 SMS: 070 484 56 01 Enheten erbjuder utvidgad hörselrehabilitering för vuxna med utredd hörselnedsättning och/eller tinnitus. Utvidgad hörselrehabilitering erbjuds när behovet av hörselrehabilitering är omfattande och ofta kräver insatser från flera vårdgivare och under längre tid. För nya patienter krävs remiss. Stockholms läns landsting har ett flertal primära hörselmottagningar. För mer information se 1177.se Lunchstängt 12-13

Informationen uppdaterades 09:13 - 18 feb, 2021

3.38 / 5

21 jan, 2021 Birgitta L. skrev:

Vårdkvalitetskulle fått fem hjärtan, men då min ena vårdkontakt (hörselpedagog) var väldigt, väldigt bra (10 hjärtan!) och den andra vårdkontakten (audionom) inte passade riktigt för mig och mina behov, så blir det bara 4 hjärtan. Saknar väldigt mycket att kunna maila eller ringa vid akuta behov! Det fungerar hos de privata aktörerna. Trist.

7 jan, 2021 Ann W. skrev:

Otroligt kunnigt och vänligt bemötande.

3 nov, 2020 Stig S. skrev:

Saknar info om öppna mottagningen: Tider Vad som kan förväntas åtgärdas etc

3 nov, 2020 Stig S. skrev:

Svårt markera bara ett hjärta i omdömen! Saknar möjligheten till mejlkontakt!!!

Måndag - Torsdag : 08:00 - 15:00
Fredag : 08:00 - 12:00