Hudmottagningen Örnsköldsvik

Om Hudmottagningen Örnsköldsvik

Mottagningen erbjuder hud och ljusbehandling. En gång i månaden har vi läkarmottagning i två dagar, med hudläkare från Sundsvall. Patienter remitteras oftast till oss från distriktsläkare och företagsläkare. Hudläkare remitterar för ljusbehandlingar. Psoriasis, eksem av olika slag, acne, PPP, hudtumörer samt andra typer av hudåkommor är vanliga orsaker för remiss till oss.

0660 - 894 50 Växelnummer
Örnsköldsviks Sjukhus, Nygatan 56, Örnsköldsvik - visa på karta