Operation 1 Mölndal, Mölndal

Om Operation 1 Mölndal, Mölndal

Vi arbetar med narkos, bedömning och instrumentering kring operationer och förlossningar. Därmed samarbetar vi med verksamhetsområdena Kirurgi, Ortopedi, Kvinnosjukvård och Ögonsjukvård. Vi ansvarar för medicinska och praktiska förberedelser före en operation. Vi ansvarar även för postoperativ vård och smärtlindring i samband med förlossning. Enhetens personal deltar även i ambulans och helikopterinsatser. Vår personal består av undersköterskor, operationssköterskor, narkossjuksköterskor och narkosläkare.

Göteborgsvägen 31, 431 30, Mölndal, Hus S, plan 4, Mölndals sjukhus - visa på karta
Drop-in