Avdelning 231, Mölndal

Om Avdelning 231, Mölndal

Avdelning 231 är en akutortopedisk vårdavdelning. I huvudsak ansvarar ortopedens traumateam för våra patienter. Hos oss hamnar patienter som frakturerat eller drabbats av andra ortopediska åkommor. Patienterna kommer främst från göteborgsområde men vi bedriver även regionspecialiserad vård avseende bl.a frakturer i bäcken och hälben. Vår intention är att arbeta i team med patienten i fokus.

Göteborgsvägen 31, 431 80, Mölndal, Hus T, plan 4, Mölndals sjukhus - visa på karta
  • Måndag - Söndag 10:00 - 12:00
  • Måndag - Söndag 14:00 - 07:00
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00
Besökstid 14-19. Inga blommor. Du alltid välkommen att besöka Din släkting eller vän. Tänk dock på att visa hänsyn mot de som är nyopererade och är i behov av lugn och ro. Begränsa antalet besökande helst till ett par åt gången. Använd handsprit före och efter besök hos oss.