Avdelning 233, Mölndal

Om Avdelning 233, Mölndal

Avdelning 233 är en planerad fem-dygnsavdelning öppen måndag till fredag med 14 vårdplatser för ortopedi samt 7 vårdplatser och mottaggning för C.A.R.E.(Avancerad Rekonstruktion av Extremiteter) Inom Ortopedin behandlar och vårdar vi patienter inom specialområden som protes-, fot- och artoskopisk kirurgi. Inom C.A.R.E. behandlar och vårdar vi patienter som är i behov av benförankrade proteser efter amputationsskador och patienter med ryggmärgsskador och funktionsnedsättning i armar och händer, där rekonstruktion återskapar geppfunktion.

Göteborgsvägen 31, 431 80, Mölndal, Hus T, plan 5, Mölndals sjukhus - visa på karta
Besökstider mellan 14.00-19.00(måndag-fredag). Med tanke på patienter med astma/allergi ber vi er att inte använda parfym och starka dofter vid besök. Det är inte heller tillåtet med blommor.

Avdelning 233, Mölndal

14:04 - 04 sep, 2017 skrev:

Tack för proffsig vård av en fantastisk personal! Detta var tredje gången jag var hos er nu. Alltid lika nöjd!
Änglar finns!
På avd 233!