Avdelning 232, Mölndal

Om Avdelning 232, Mölndal

verksamhet.. Vi bedriver vård för patienter som opereras med höft-, knä- och axelproteser. Den behandling vi erbjuder skall vara av högsta internationella klass. Vårt mål är att varje patient och anhörig skall känna sig väl bemött och omhändertagen på avdelningen. För att våra patienter skall få bästa tänkbara vård arbetar vi enligt modellen Värdebaserad vård, där vi lägger stort fokus på vad som skapar värde för patienterna. Som ett led i detta håller vi korta vårdtider för att minska risken för komplikationer som uppstår då patienter vistas onödigt länge på sjukhus. Vidare deltar vi i olika kvalitetsregister där vi kan jämföra våra resultat både nationellt och internationellt.

Göteborgsvägen 31, 431 80, Mölndal, Hus T, plan 5, Mölndals sjukhus - visa på karta
  • Måndag - Söndag 10:00 - 14:00
  • Måndag - Söndag 14:00 - 07:00
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00
Besökstid 14-19. Inga blommor. Du alltid välkommen att besöka Din släkting eller vän. Tänk dock på att visa hänsyn mot de som är nyopererade och är i behov av lugn och ro. Begränsa antalet besökande helst till ett par åt gången. Använd handsprit före och efter besök hos oss.

Avdelning 232, Mölndal

05:35 - 17 jan, 2016 skrev:

Tack så mycket för hjälpen jag har fått av Er, fantastiska människor, visst, en vistelse på ortopeden är både jobbig och smärtsam, men ni hjälpte verkligen gigantiskt mycket för att man ska - trots allt - må så bra som möjligt! Underbar personal! Tack så mycket!

08:42 - 25 feb, 2015 skrev:

Vill bara tacka för den underbara personal som finns på denna avdelning som gör ett jättejobb med oss patienter, Tack för allt Många kramar till er,