Mölndals sjukhus, Mölndal

Om Mölndals sjukhus, Mölndal

Sahlgrenska Universitetssjukhuset har ett flertal avdelningar och mottagningar på Mölndals sjukhus.
Akutmottagningen tar emot sökande med ortopediska eller medicinska besvär. Du som har huvud- eller ansiktsskador eller buksmärtor ska söka vård på akuten Sahlgrenska eller akuten Östra. Barn under 16 år hänvisas till Drottning Silvias barn och ungdomssjukhus.

Göteborgsvägen 31, 431 30, Mölndal - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt