Reumatologisk mottagning Skellefteå

Skellefteå lasarett

Reumatologisk mottagning Skellefteå

Reumatologi är läran om de reumatiska sjukdomarna och handlar om hur man utreder, diagnostiserar och behandlar patienter med reumatisk sjukdom. Reumatologiska kliniken Västerbotten bedriver verksamhet i Umeå, Lycksele och Skellefteå. Reumatologens mottagning i Skellefteå har följande verksamhet: Återbesök till läkare, akuta besök till läkare efter tidsbeställning i telefonrådgivning, besök till mottagningens sjuksköterska samt telemedicinmottagning. Om du önskar komma i kontakt med arbetsterapeut, fotterapeut, kurator, sjukgymnast, dagvårdssjuksköterska och bassängansvarig, kontakta Rehabcentrums reception 0910-77 16 84. Receptionen har telefontid: Måndag till fredag, klockan 08:00–09:00 samt 12:30–13:30. För mer information: Se under Vårt utbud

Informationen uppdaterades 17:09 - 12 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 07:30 - 15:00 Återuppringning