Hörselvårdsmottagningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Om Hörselvårdsmottagningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Hörselvårdsmottagning finns på Mälarsjukhuset, Kullbergska sjukhuset och Nyköpings lasarett.$Vårt uppdrag är hörselrehabilitering/habilitering, anpassningar av hörapparat och övriga hörseltekniska hjälpmedel, samt hörseldiagnostik.

Kullbergska sjukhuset, ingång entré 1 eller 5, Djulövägen 75 - visa på karta
Om du inte har möjlighet att ringa oss, kan du logga in på 1177 e-tjänster med mobilt BankID eller BankID. Där kan du skriva vad du önskar få hjälp med. Välj "Kontakta mig".
Audionommottagning