Öppet, idag till 17:00

Sala ungdomsmottagning

Norrbygatan 18 G, Sala

Sala ungdomsmottagning

Mottagningen är öppen för dig mellan 13 år och upp till den dagen du fyller 23 år. På Ungdomsmottagningen kan du få hjälp med många olika saker. Det här är några exempel på sånt mottagningen kan hjälpa dig med. Frågor om kroppen, sex eller preventivmedel. Om du mår dåligt eller behöver någon att prata med. Test för könssjukdomar eller gravtest. Du kan också hämta gratis kondomer hos oss. Alla som jobbar på mottagningen har tystnadsplikt. Verksamhetschef Marina Gääw marina.gaaw@regionvastmanland.se

Informationen uppdaterades 17:04 - 1 mar, 2021

Drop-in-tider