Njurmedicinmottagning, Skövde

Om Njurmedicinmottagning, Skövde

På njurmedicinska mottagningen kommer personer med medicinska njuråkommor för att träffa läkare, diabetessjuksköterska eller uremikoordinator. Njurmedicinska mottagningen ligger på gula gatan våning 5.

Lövängsvägen 1, 541 42, Skövde, Gula gatan plan 5 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt

Njurmedicinmottagning, Skövde

13:11 - 17 aug, 2016 skrev:

Mycket trevlig och kunnig personal. Alltid hjälpsamma.Man känner sig trygg när man är patient där. Ringer man och frågar något, så vet man att dom alltid återkommer med ett svar. De är inte värda 5 hjärtan utan det dubbla!!Har alltid fått ett trevligt bemötande. Man känner sig både sedd o hörd som patient. Känner att de verkligen bryr sig.En toppen mottagning!!!!!