Barn- och ungdomsmottagningen Mälarsjukhuset, Eskilstuna

Om Barn- och ungdomsmottagningen Mälarsjukhuset, Eskilstuna

Till oss kommer barn och ungdomar i åldern 0-18 år. Vårt uppdrag är att utreda, vårda och behandla barn och ungdomar som är i behov av barnmedicinsk specialistvård. Vid vissa kroniska sjukdomar kan vi även ansvara för insatser som behövs till patienter som är äldre.

Kungsvägen 34, 633 49 Eskilstuna - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:30 - 15:30 Rådgivning ssk
  • Måndag - Fredag 08:30 - 11:30 Tidsbokning sek.
  • Fredag 07:30 - 12:30 Rådgivning ssk
Medicin, barn och ungdom