Audionommottagningen Växjö

Om Audionommottagningen Växjö

Audionommottagningen och Tekniska hörselvården är en av enheterna på Öron-, näsa- och halskliniken på Växjö lasarett. På Audionommottagningen utför vi hörselmätningar på Öronmottagningens och våra egna patienter. Vi utför hörselrehabilitering, som oftast innefattar hörapparatsanpassning, för personer i alla åldrar.
I samband med 4-årskontrollen på barnavårdscentral BVC remitteras barnen hit för hörselkontroll.
Tekniska hörselvården jobbar länsövergripande och utför bland annat reparationer och installation av hörselhjälpmedel.

Verksamhetschef Helle Thulesius, telefon 0470-588000

Audionommottagningen Centrallasarettet Strandvägen 8 351 85 Växjö Mottagningen ligger på plan 5 Entréhallen - visa på karta
Hjälpmedelsverksamhet

Audionommottagningen Växjö

12:33 - 24 okt, 2016 skrev:

Mail hade varit toppen!

13:10 - 26 jan, 2015 skrev:

jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön