Neonatalavdelning 10

Om Neonatalavdelning 10

På Neonatalavdelning 10 vårdas för tidigt födda barn prematura barn och andra nyfödda barn som är i behov av extra observation och vård. Hos oss möter du en samlad kompetens bestående av neonatologer specialistutbildade barnläkare, barnsjuksköterskor samt barnsköterskor.

Verksamhetschef. Anna Bärtås tel, 0470-58 80 00

Centrallasarettet Växjö Strandvägen 8, huvudentrén. Hall G plan 3. Entrédörren är låst, ring på entréklockan. - visa på karta
Mamma och Pappa vistas med sina barn på avdelningen. Övriga besök endast efter överenskommelse med personal.
Akutverksamhet vid sjukhus, barn- och ungdomsmedicin, Modersmjölksverksamhet

Neonatalavdelning 10

16:38 - 12 maj, 2015 skrev:

Hej på hela personalen på Avdelning 10.Tack för all hjälp som vi fick av er.Jag är glad för att ni finns. Ni er fantastiska