Njur- och Dialysmottagning 305 Östra, Göteborg

Om Njur- och Dialysmottagning 305 Östra, Göteborg

På dialysmottagning 305 bedrivs kronisk hemodialys (bloddialys) för framför allt vuxna. Akutverksamhet finns för inneliggande patienter, både barn och vuxna.

Njurmottagningen tar emot patienter som måste skötas av njurspecialist.

Diagnosvägen 21, 416 50, Göteborg, Plan 3, Östra sjukhuset - visa på karta
  • Söndag 12:00 - 20:00
  • Söndag 12:00 - 20:00
Vi tar gärna emot besök och har inga speciella besökstider. För studiebesök kontakta vårdenhetschefen. För dialysinformation kontakta bitr. vårdenhetschef eller ansvarig njurläkare.