Östra sjukhuset, Göteborg

Om Östra sjukhuset, Göteborg

Östra sjukhuset är en del av Sahlgrenska Universitetssjukhuset. Akuten på Östra sjukhuset tar emot alla typer av akuta besvär med undantag för ortopediska åkommor (frakturer, ledskador mm), som tas emot vid akuten Mölndal sjukhus.

Diagnosvägen 11, 416 50, Göteborg - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt

Östra sjukhuset, Göteborg

4,4

16:26 - 03 jul, 2017 skrev:

Jag var inlagd på avd 357 ,och måste säga att de besta vårdnad i världen . Jag vill tacka för all hjälp jag fått

3,5

11:23 - 09 dec, 2016 skrev:

Hej! Jag vill tacka min läkare dr Judith Berenyi för hennes fantastiska engagemang och proffsiga vård, både före och efter min inläggning, på avd MAVA 356B. Dr Berenyi och hennes kollega ÖL Christian var oerhört omtänksamma och visade en otrolig empati under några jobbiga dagar på MAVA.
Jag vill också berömma avd MAVA 356B för en fin omvårdnad under tiden jag låg inne.
En mycket tacksam patient!
Johan Jerkhag

22:47 - 13 sep, 2016 skrev:

Hej !
Jag måste få tacka för en jättefin vård jag fick i Aug.-16 , då jag vid två tillfällen blev inlagd på
Avd.357 för hjärtfladder och blev elkonverterad . Maten var något man vid varje tillfälle såg fram
emot och personalen var ju underbar . " Hjärtliga " hälsningar . Hi, hi !