Njur- och dialysmottagningen Västervik

Om Njur- och dialysmottagningen Västervik

Till oss kommer du för utredning och behandling av njursvikt och du som är i behov av dialys. Här får du hjälp med att rena ditt blod och reglera din vätskebalans, antingen via bloddialys eller påsdialys. Du får utbildning och praktisk träning av sjuksköterska hos oss om du har påsdialys. Vi tar även emot dig för utredning och uppföljning i samband med njurtransplantation och donation.

Östra Kyrkogatan 48, Västervik - visa på karta
Dialysverksamhet