Ungdomsmottagningen Oxelösund, Oxelösund

Om Ungdomsmottagningen Oxelösund, Oxelösund

På ungdomsmottagningen kan du få hjälp med många olika saker. Det här är några exempel på sådant mottagningen kan hjälpa dig med:$- Frågor om kroppen.$- Frågor om sex och skydd mot graviditeter och könssjukdomar.$- Test för könssjukdomar eller graviditetstest.$- Om du mår dåligt och behöver någon att prata med.$Vi som arbetar här är barnmorskor, kuratorer och läkare och vi har alla tystnadsplikt. Besöken är gratis. Vi är HBTQ-certifierade. Det betyder att all vår personal har utbildats i frågor kring bemötande, normer och likabehandling för att bli bättre på att möte dig, oavsett hur du definierar din sexualitet och identitet.

Biblioteksgatan 2, Oxelösunds vårdcentral - visa på karta
Ungdomsmottagning