ActiveMotion

Stora StrandvÀgen 6, Skummeslövsstrand

ActiveMotion

I Tudorklinkens lokaler pÄ Stora StrandvÀgen 6 i Skummeslövsstrand hittar du ActiveMotion. Hos oss kan du fÄ trÀffa en ortoped och fÄ hjÀlp med uppföljning av operationer. ActiveMotion Àr verksamma pÄ flera hÄll i Sverige och Danmark och Àr specialiserade inom ortopedisk kirurgi.

Det hÀr kan vi hjÀlpa dig med

Hos oss kan du fÄ hjÀlp med mÄnga vanliga besvÀr frÄn rörelseapparaten, som till exempel:

• Artros

• Axelluxation

• Impingementskador

• HöftsmĂ€rta

• Idrottsskador

​Via vĂ„ra specialister fĂ„r du Ă€ven tillgĂ„ng till ryggkirurg och handkirurg. Vi samarbetar ocksĂ„ med Mölholms kardiologer, för hjĂ€lp med ablation vid förmaksflimmer.

FÄ rÀtt hjÀlp snabbt

Vill du snabbt fÄ en bedömning och behandling inom ortopedi? DÄ ska du vÀnda dig till oss pÄ ActiveMotion. Hos oss slipper du lÄnga vÀntetider och fÄr hjÀlp med dina besvÀr frÄn kompetenta specialister. Vi ser till att du fÄr undersökning, behandling, operation och uppföljning frÄn samma ortoped, för kontinuitet och trygghet.

Doktor Ole Steen JĂžrgensen

ActiveMotion grundades av Ole Steen JÞrgensen. Han Àr specialist inom ortopedisk kirurgi sedan 1995 och har en bred kunskap och erfarenhet frÄn bland annat regions- och lÀnssjukhus i Sverige.

Varmt vÀlkommen till oss pÄ ActiveMotion!

Informationen uppdaterades 09:29 - 25 jan, 2024

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Baserat pÄ 1 omdöme

13 nov, 2023

Mycket kompetent lÀkare lungn o lyhörd samn kompetent sjukvÄrd han o hans teim bedriver.

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet