Förlossningsmottagning Gävle

Om Förlossningsmottagning Gävle

Förlossningen tar emot kvinnor för förlossning, det vill säga när du har fått värkar eller när vattnet har gått. Det är bra att ringa in till förlossningen innan du åker in för att rådgöra. Du får då prata med en barnmorska. Det gäller även om du får blödningar eller om du inte känt fosterrörelser på en tid.$När det gäller blödningar i graviditet före vecka 20 så ska du vända dig till gynmottagningen.

Lasarettsvägen 1,801 88 Gävle - visa på karta
Betalparkering finns på hela sjukhusområdet.