Teknisk hörselvård Gävle

Om Teknisk hörselvård Gävle

Tekniska hörselvården hjälper till med arbetsplatsanpassning för hörselskadade samt installation av hörselhjälpmedel i hemmet.$$Tekniska hörselvården utför akustiksmätning i skolor och andra offentliga lokaler samt ger råd för akustiksanering. För elever med hörselproblem installerar och anpassas skolhjälpmedel och skolans personal informeras.$$Tekniska hörselvården reparerar och justerar hörapparater och hörselgångsinsatser.$$Behöver du service på din hörapparat kan du skicka den till:$Tekniska hörselvården$Budstation -35-$Gävle sjukhus$801 88 Gävle$$Bifoga en lapp med namn, personnummer, telefonnummer, returadress Emballera väl, använd gärna asken du fick med vid utprovningen.

Lasarettsvägen 1,801 88 Gävle - visa på karta