Öron- näs- halsmottagning Gävle

Om Öron- näs- halsmottagning Gävle

Enheten utreder och behandlar sjukdomar inom öron, näsa och halsområdet. Förutom läkarmottagning har även sjuksköterskor och undersköterskor egna mottagningar.

Lasarettsvägen 1,801 88 Gävle - visa på karta
Egen vårdbegäran eller remiss från Hälsocentral.

Öron- näs- halsmottagning Gävle

20:56 - 13 mar, 2020 skrev:

Hej igen , måste få tala om för er att mitt sår ser jättefint ut så proffsigt gjort när såret bleknat så kommer det inte att ses. Nu är det bara att sköta om det från min sida med ärrplåster. En stor kram till er alla i mitt opteam.

15:28 - 28 feb, 2020 skrev:

Var hos er den 28/2-20 kl.09.15 och fick komma in omgående. Sköterskan som tog mot mig var helt underbar, även mitt opteam var helt underbara, förklarade allt bra till mig eftersom jag är så spruträdd. Operationen av min tinning upplevdes bra och gick från er med ett glatt ansikte.🥰

20:15 - 20 feb, 2014 skrev:

Ni var alla så vänliga när jag och min son Adam var där på provtagning. Hela avdelningen spred en trevlig harmoni till oss som var där. En stor kram till er alla.
Hälsningar från Adam och hans Pappa Micke