Öron- näs- halsmottagning Gävle

Om Öron- näs- halsmottagning Gävle

Enheten utreder och behandlar sjukdomar inom öron, näsa och halsområdet. Förutom läkarmottagning har även sjuksköterskor och undersköterskor egna mottagningar.

Lasarettsvägen 1,801 88 Gävle - visa på karta
Egen vårdbegäran eller remiss från Hälsocentral.

Öron- näs- halsmottagning Gävle

20:15 - 20 feb, 2014 skrev:

Ni var alla så vänliga när jag och min son Adam var där på provtagning. Hela avdelningen spred en trevlig harmoni till oss som var där. En stor kram till er alla.
Hälsningar från Adam och hans Pappa Micke