Kirurgmottagning Gävle

Om Kirurgmottagning Gävle

På kirurgmottagningen arbetar vi inom områdena:$- allmän kirurgi$- bröstkirurgi$- endokrin kirurgi$- kärlkirurgi$- plastikkirurgi$- urologisk kirurgi$- övre och nedre tarmkirurgi

Lasarettsvägen 1,801 88 Gävle - visa på karta
Din läkare kan skicka en remiss till oss. Du kan också själv skicka en så kallad egen vårdbegäran. En egen vårdbegäran bedöms på samma sätt av vårdmottagningen som om den vore en remiss från läkare. Men det är viktigt att komma ihåg att en egen vårdbegäran inte betyder att du verkligen har rätt att få specialistvård. Som vårdsökande kan du då istället bli hänvisad till din hälsocentral eller till egenvård. Egen vårdbegäran kan inte göras till alla verksamheter.
Kirurgi, Kolorektal kirurgi, Kärlkirurgi