4.88

Barnakuten, Barn- och ungdomskliniken VIN

Vrinnevisjukhuset, Norrköping

Barnakuten, Barn- och ungdomskliniken VIN

4.88
Barnakuten tar dygnet runt emot akut sjuka barn och ungdomar (0-18 år) som är så sjuka att de inte kan tas omhand av vård- eller jourcentral. Barn med kirurgiska eller ortopediska sjukdomar omhändertas på akutmottagningen (samma som för vuxna, eftersom det är där kirurg och ortopedspecialister finns).

Informationen uppdaterades 17:06 - 1 jul, 2021

4.88 / 5

21 sep, 2017 Linda skrev:

Stort tack till den hårt arbetande personalen på barnakuten VIN för ert trevliga och omtänksamma bemötande igår❤️

2 mar, 2014 Tommy skrev:

Helt underbar personal.Jag och min dotter blev väldigt bra bemötta och servade dygnet runt.Nästan som att bo på hotell enligt min 9 åriga dotter.Ett stort fång rosor till alla tjejerna på avdelningen.

Måndag - Söndag : 00:00 - 23:59