Hörcentral Skellefteå

Om Hörcentral Skellefteå

På Hörcentralen erbjuder vi hjälp för barn och vuxna med hörselnedsättning och/eller tinnitus. Vi utför hörselmätningar, anpassning av hörapparater och andra tekniska hjälpmedel samt ger råd och stöd.

Har du problem med befintliga hörselhjälpmedel kontaktar du i första hand Tekniska hörselvård Skellefteå.

Skellefteå lasarett - visa på karta
För att komma till oss första gången krävs en remiss eller en så kallad egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.

Hörcentral Skellefteå

20:51 - 13 dec, 2016 skrev:

Vill säga Stort varmt TACK till Erika Brännström! Mina nya hörapparater som jag fick i morse fungerar finfint!! Så fint bemötande... TACK!!!

10:58 - 21 jun, 2016