Öppet tisdag från 08:00

Skara ungdomsmottagning, Skara

Malmgatan 36, Skara

Skara ungdomsmottagning, Skara

Allt mellan lust och ångest. Prata med oss. Välkommen till ungdomsmottagningarna i Västra Götaland! Vi finns till för dig; kille, tjej och icke-binär, till och med 24 år. Kom till oss och få hjälp med dina frågor om kroppen, sex, relationer och hur du mår. Du kan besöka vilken mottagning du vill. Prata med oss. På vår webbplats vgregion.se/skaraungdomsmottagning hittar du information om UM Online och mycket mer!

Informationen uppdaterades 16:03 - 18 aug, 2020

Logga - Kry