4.75
Öppet i morgon från 00:00

Akutmottagning, Medicinska specialistkliniken

Akutmottagningen, Lasarettet, Motala

Akutmottagning, Medicinska specialistkliniken

Akutmottagningen är öppen dygnet runt, alla dagar i veckan. Hit vänder du dig vid plötslig svår sjukdom eller akut skada. Tillstånd som är mindre allvarliga och inte kräver akut vård hänvisas i första hand till vårdcentralen.

Informationen uppdaterades 08:10 - 13 apr, 2021

4.75 / 5

17 feb, 2019 R..d skrev:

Mycket bra allting.

10 jul, 2013 Karl-Magnus skrev:

Under Midsommarhelgen lades jag in akut för en urinvägsinfektion med hög feber . Trots att personalen arbetade under midsommarhelgen jobbade under stor stress leddes arbetet och vården av Dr Edward, samt hans fantastiska sköterske team under Anna o Lindas med fleras ledning. Ni gjorde ett fantastiskt arbete och jag är säker att mitt snabba tillfrisknande berodde på er empati, värme och klokhet. Tack Ni är fantastiska !!

Måndag - Söndag : 00:00 - 00:00