NeuroRehab Mjölby, Rehab Väst

Om NeuroRehab Mjölby, Rehab Väst

Teamet på neurorehab består av arbetsterapeut, logoped, sjukgymnast och kurator. Vi vänder oss till dig som är i behov av rehabiliterande åtgärder efter en neurologisk sjukdom eller har en förvärvad hjärnskada. Vid första besöket görs en bedömning och är du i behov av rehabilitering utformar vi en rehabiliteringsplan med konkreta och realistiska mål, samt i vilken form rehabiliteringen ska utföras. Målsättningen är att förbättra din förmåga att delta i dagliga aktiviteter och ska bygga på det som känns viktigt och värdefullt för dig.

Burensköldsvägen 24, Mjölby - visa på karta
Nej