Öppet i morgon från 00:00

Neurokirurgiavdelning intensivvård, Lund

Entrégatan 7, Hisshall A, Plan 10, Lund

Neurokirurgiavdelning intensivvård, Lund

Vi tar hand om dig som har fått en svår skallskada eller ryggskada, och som behöver vård från en dag till ett par veckor. Det kan till exempel vara en skada efter en hjärnblödning, tumör eller en trafik- eller fallolycka. Många av patienterna vårdas nedsövda. Du som får vård här efter en planerad operation stannar här i upp till ett dygn innan du får vara på en annan avdelning eller kan lämna sjukhuset.

Informationen uppdaterades 16:03 - 5 okt, 2020

Logga - Kry