Neurokirurgi intensivvårdsavd NIVA, Neurokirurgiska kliniken US

Om Neurokirurgi intensivvårdsavd NIVA, Neurokirurgiska kliniken US

På NIVA vårdas patienter som är i stort behov av avancerad intensivvård. Merparten av patienterna har drabbats av svåra hjärnblödningar eller trauma mot hjärna och/eller ryggmärg.

Universitetssjukhuset, Ingång 1 (Södra entrén), Uppgång A till plan 11, sedan uppgång L till plan 12, Linköping - visa på karta
Ja
Intensivvård, neuro

Neurokirurgi intensivvårdsavd NIVA, Neurokirurgiska kliniken US

12:32 - 26 feb, 2019 skrev:

Tack för den fantastiska vården ni gav mig. Jag är er evigt tacksam. Fantastisk personal.

22:06 - 20 mar, 2016 skrev:

Tack för den snabba hjälp vi fick på Niva gäller all personal Från chefen på kliniken till undersköterskorna om vi skulle hamna i samma situation igen skulle vi inte oroa oss för sjukdomen bättre vård får man söka efter.vi är er tacksamma nu och evigt för det ni har gjort för vår son