Barnakuten US, H.K.H. Kronprinsessan Victorias barn- och ungdomssjukhus

Om Barnakuten US, H.K.H. Kronprinsessan Victorias barn- och ungdomssjukhus

1177

Barnakuten på US tar emot barn och ungdomar upp till 18 år med akuta medicinska sjukdomstillstånd.

1177

Universitetssjukhuset, Linköping - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Akutverksamhet vid sjukhus, barn- och ungdomsmedicin

Barnakuten US, H.K.H. Kronprinsessan Victorias barn- och ungdomssjukhus

4,9

15:30 - 24 apr, 2018 skrev:

Inne på rekommendation från 1177. Sonen hade magsmärtor och flera andra diffusa symtom. Snabb hjälp, bra info i väntrummet vad som gäller på akutmottagningen, bra bemötande från samtlig personal. Tänker att en förbättring kan vara att man påvisar i information att Barnakuten och Vanliga akuten är samma ställe på US. Också skyltning till Apotek från akuten. Funderar på om man kan ta sig dit inomhus, eller måste man gå ut och runt. Väldigt nöjd trots detta.

18:48 - 12 aug, 2016 skrev:

Fick fantastiskt bra hjälp när Smilla var sjuk, underbar personal..

07:36 - 19 mar, 2014 skrev:

Vi var bara på snabbvisit när vår tvånånaders hade någon sorts kräksjuka. Vi behövde inte stanna men under den stund vi var där fick vi ett mycket trevligt mottagande och läkaren tog sig tid och var mycket förtroendeingivande och trevlig! Tack!