Akutsjukvården Kiruna sjukhus

Om Akutsjukvården Kiruna sjukhus

Vi bedriver akutsjukvård som innefattar ambulanssjukvård, akutomhändertagande ,Intensivvård, Hjärtsjukvård.Verksamhetschef: Helena Fredriksson- Ågren. $Enhetschefer: Katarina Bergdahl och Fredrik Johansson.

Thulegatan 29, 98131 Kiruna - visa på karta

Akutsjukvården Kiruna sjukhus

21:28 - 13 sep, 2016 skrev:

Svensk sjukvård i sina bästa stunder. Underbar personal, informativa, vänliga och kompetenta. Underläkare Per Löfqvist gav en akutbehandling som är på toppnivå. I min akuta situation med njursten fick jag en snabb, uttömmande och kompetent vård som möjliggjorde för mig att flyga hem till Skåne som planerat. För mig ett oförglömligt minne. Ni i Kiruna skall vara stolta över er akutvård.