Thorax intensivvårdsavdelning, Karlskrona

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, byggnad 42, plan 5, Karlskrona

Thorax intensivvårdsavdelning, Karlskrona

Avdelning 39 (THIVA) har 5 vårdplatser med dygnet runt-vård. Vi är specialiserade på att vårda patienter som genomgått hjärt- eller lungoperationer, och vi ger hypotermibehandling (kylbehandling) efter hjärtstillestånd och ECMO-behandling. Läs mer om oss under fliken Vårt utbud.

Informationen uppdaterades 17:13 - 13 feb, 2021

5 / 5

21 feb, 2016 Bengt skrev:

Fantastiskt bemötande, trivsam atmosfär. Mitralklaffplastik 2015-03-09, helt utan komplikationer. Uppföljning och efterbehandling utsökt bra. Samma goda erfarenheter av Nättraby Vårdcentral. Överlag snabba ledtider. Upplever ingen nämnvärd väntetid. Tillbaka i 100% arbtetstid efter 2 månader, och full arbetskapacitet efter 3 månader. Bra jobbat, Teamet !