Hörselenheten Köping, Västmanlands sjukhus Köping

Om Hörselenheten Köping, Västmanlands sjukhus Köping

Vi arbetar med förebyggande hörselvård, hörseldiagnostik och hörselrehabilitering. Vi gör bland annat hörselmätningar på barn, balansprov (VNG) och provar ut hörapparater.

Har din hörapparat gått sönder, är tyst, piper och tjuter, eller behöver du råd? Då är du välkommen att ringa oss på telefontid. På grund av Coronasmittan stänger vi DropIn mottagningarna tillfälligt, och återkommer med information om när vi öppnar igen.

Ring och boka tid om du har tappat bort din hörapparat, eller om du vill justera ljudet.

Om du vill använda Egen vårdbegäran-vänligen gå till 1177 Hörselenheten Västerås-Vårt utbud-Egen vårdbegäran.

Glasgatan 27, Köping - visa på karta
  • Måndag - Fredag 09:30 - 11:30 helgfri vardag