Hörselenheten Köping, Västmanlands sjukhus Köping

Om Hörselenheten Köping, Västmanlands sjukhus Köping

Vi arbetar med förebyggande hörselvård, hörseldiagnostik och hörselrehabilitering. Vi gör bland annat hörselmätningar på barn, balansprov (VNG) och provar ut hörapparater.

Har din hörapparat gått sönder, är tyst eller behöver du hjälp med att byta slang? Då är du välkommen till vår servicemottagning med drop-in. Västerås:
tisdagar och torsdagar klockan 8.15-11.30 och 13.00-15.30

Köping: torsdagar- 13.00-14.00

Ring och boka en tid om du har tappat bort din hörapparat, om du vill justera ljudet, om hörapparaten piper eller tjuter eller om den inte sitter bra.

Om du vill använda Egen vårdbegäran-vänligen gå till 1177 Hörselenheten Västerås-Vårt utbud-Egen vårdbegäran.

Glasgatan 27, Köping - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:00 - 11:30 helgfria dagar