Akutmottagningen Köping, Västmanlands sjukhus Köping

Om Akutmottagningen Köping, Västmanlands sjukhus Köping

1177

Du är välkommen till oss som är vuxen och har internmedicinska akuta tillstånd, exempelvis symptom från hjärta/kärl eller andningsproblem.

Om ditt tillstånd inte är livshotande ska du i första hand vända dig till din vårdcentral. Du kan även få råd genom att ringa 1177 Vårdguiden.

Vid nödsituation ring 112.

1177

Glasgatan 27, Köping - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Tänk på att stänga av din mobil när du besöker oss eftersom det kan störa medicinsk utrustning.
Du behöver remiss för besök hos oss.
Akutverksamhet vid sjukhus, internmedicin, Akutverksamhet vid sjukhus, kardiologi