Dialysmottagningen Köping, Västmanlands sjukhus Köping

Om Dialysmottagningen Köping, Västmanlands sjukhus Köping

Vi erbjuder individuellt anpassad dialys, on-line behandling (HDF) och standarddialys (HD) samt gästdialysbehandling för patienter som bor utanför Västmanlands län och patienter från andra länder.

Dialysmottagningen är luftkonditionerad och har en lugn och trivsam atmosfär.

0221 - 263 11 Växelnummer
Glasgatan 27, 731 30 Köping - visa på karta
  • Måndag - Lördag 09:00 - 15:00
För att få gästdialys behövs en specialistremiss från ditt hemlandsting. Läs mer under gästdialysbehandling.
Dialysverksamhet