Resurscentrum för kommunikation Dako Halmstad, Halmstad

Om Resurscentrum för kommunikation Dako Halmstad, Halmstad

Resurscentrum för kommunikation Dako är ett team som arbetar för att hjälpa dig som har svårt att prata, förstå, läsa eller skriva. Vi arbetar på uppdrag av arbetsterapeuter och logopeder i hela Halland.

Vi har kunskap om hjälpmedel och metodik som kan underlätta för dig att kommunicera, ringa, läsa läxor, skriva e-post, surfa på nätet och använda dator med olika styrsätt.

Hallands sjukhus Halmstad, huvudentré, ingång 4, Målpunkt K - visa på karta
Remiss från arbetsterapeut, logoped, audionom, synpedagog.
Hjälpmedelsverksamhet