Öppet, idag till 16:00

Hemdal Barnmorskemottagning

Västmanlands sjukhus, Västerås

Hemdal Barnmorskemottagning

Välkommen till Hemdal Barnmorskemottagning Du som är gravid erbjuds komma på regelbundna hälsokontroller under hela din graviditet hos oss och vi erbjuder också möjlighet att delta i en föräldragrupp. Förutom vård i samband med graviditet kan du hos oss också få preventivmedelsrådgivning, testa dig för könssjukdomar och göra cellprov. Vi har telefontid måndag-fredag 10-11. Vi har ett call-back telefonsystem i regionen, dvs du får en återuppringningstid när vi ringer upp dig. Vårt telefonnummer är 021-17 35 70

Informationen uppdaterades 09:04 - 7 nov, 2020

Logga - Kry