Hörselenheten Västerås, Västmanlands sjukhus Västerås

Om Hörselenheten Västerås, Västmanlands sjukhus Västerås

Vi arbetar med hörselvård, hörseldiagnostik och hörselrehabilitering. Vi gör bland annat hörselmätningar på barn, balansprov (VNG) och provar ut hörapparater.

Pga Corona har vi stängt vår Hörapparatservice/DropIn.
Har din hörapparat/insats gått sönder, går det bra att lämna in den på Hörselenheten ing 1 plan 1. I väntrummet finns en låda och kuvert där du skriver personuppgifter samt vad det är för fel. Lägg sedan kuvertet i lådan så tar vi hand om det, åtgärdar och sänder den sedan åter hem till dej. Det går även bra att återlämna hörseltekniska hjälpmedel i lådan.

Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta
  • Måndag - Fredag 09:30 - 11:30 helgfria dagar
  • Måndag - Fredag 12:30 - 14:30 helgfria dagar
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 16:00 lunch 12-13
  • Fredag 09:00 - 16:00 lunch 12-13
Du behöver remiss för besök hos oss. Remissen utfärdas vanligen av din familjeläkare. På Vårdguiden 1177.se kan man skriva en privat egenvårdsremiss.

Hörselenheten Västerås, Västmanlands sjukhus Västerås

3,5

10:16 - 13 mar, 2017

08:43 - 09 okt, 2015 skrev:

Vad är detta?
Är helt omöjligt och boka en tid, har ringt i två dagar nu från kl. 06.00 - 10.00 det enda man får höra är att just nu finns det inga lediga samtalstider. Är det något fel på bokningssystemet eller vill ni inte ha några bokningar överhuvudtaget kan man ju undra.

2,0

11:32 - 27 jan, 2014 skrev:

Tanken med att välja tid för uppringning är nog god, men det fungerar dåligt. Efter några framförda önskemål - där samtliga tider redan var upptagna - gav jag upp och lade på.

13:36 - 23 okt, 2013 skrev:

Hur kommer man i kontakt med hörcentralen?
Jag har försökt otaliga gånger men svaren blir alltid " Det finns ej lediga samtalstider"