Sök
Sök
Jämför
Jämför
Boka
Boka
Hitta rätt vård

Skicka en bokningsförfrågan eller ring för att komma i kontakt med den vårdgivare du valt.

Hörselenheten Västerås, Västmanlands sjukhus Västerås

FÖRNYA MITT RECEPT

Om Hörselenheten Västerås, Västmanlands sjukhus Västerås

021 - 17 32 02

Vi arbetar med hörselvård, hörseldiagnostik och hörselrehabilitering. Vi gör bland annat hörselmätningar på barn, balansprov (VNG) och provar ut hörapparater.

Pga Corona har vi stängt vår Hörapparatservice/DropIn.
Har din hörapparat/insats gått sönder, går det bra att lämna in den på Hörselenheten ing 1 plan 1. I väntrummet finns en låda och kuvert där du skriver personuppgifter samt vad det är för fel. Lägg sedan kuvertet i lådan så tar vi hand om det, åtgärdar och sänder den sedan åter hem till dej. Det går även bra att återlämna hörseltekniska hjälpmedel i lådan.

ANNONS. KRY – Trygg vård i mobilen

Trygg vård för hela familjen

KRY är en modern vårdgivare med patientens behov i fokus. Hos KRY kan du snabbt få den hjälp du behöver, via video direkt i mobilen. Träffa erfarna läkare, sjuksköterskor och psykologer, oavsett var du befinner dig och tid på dygnet. Få hjälp med professionell bedömning, behandling och recept eller remiss till vidare vård – inom bara några minuter.

Ladda ned KRY till din mobil eller surfplatta idag.

Fakta

Telefon

021 - 17 32 02

Växelnummer:
021 - 17 30 00
Besöksadress
Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta
Telefontider
  • Måndag - Fredag 09:30 - 11:30 helgfria dagar
  • Måndag - Fredag 12:30 - 14:30 helgfria dagar
Öppettider
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 16:00 lunch 12-13
  • Fredag 09:00 - 16:00 lunch 12-13
Remisskrav
Du behöver remiss för besök hos oss. Remissen utfärdas vanligen av din familjeläkare. På Vårdguiden 1177.se kan man skriva en privat egenvårdsremiss.
Driftsform
Landsting/Region

Omdömen


Hörselenheten Västerås, Västmanlands sjukhus Västerås
Snittbetyg på omdömen

3,5
Baserat på 4 omdömen
Lämna omdöme
Vårdkvalitet
Tillgänglighet
Lokal och hygien
Information

10:16 - 13 mar, 2017

Rekommenderar

5,0

Betyg 5 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


08:43 - 09 okt, 2015 skrev:

Vad är detta?
Är helt omöjligt och boka en tid, har ringt i två dagar nu från kl. 06.00 - 10.00 det enda man får höra är att just nu finns det inga lediga samtalstider. Är det något fel på bokningssystemet eller vill ni inte ha några bokningar överhuvudtaget kan man ju undra.

Rekommenderar

2,0

Betyg 2 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


11:32 - 27 jan, 2014 skrev:

Tanken med att välja tid för uppringning är nog god, men det fungerar dåligt. Efter några framförda önskemål - där samtliga tider redan var upptagna - gav jag upp och lade på.


13:36 - 23 okt, 2013 skrev:

Hur kommer man i kontakt med hörcentralen?
Jag har försökt otaliga gånger men svaren blir alltid " Det finns ej lediga samtalstider"


Är du vårdgivare och vill synas på Vården.se?


Läs mer om Vården.se

Stämmer inte informationen?