4.88

Ortopedisk avdelning akut, Ortopedkliniken

Västmanlands sjukhus, Västerås

Ortopedisk avdelning akut, Ortopedkliniken

Ortopedisk avdelning akut består av fyra team med olika inriktningar vad gäller bemanning och verksamhetsinriktning. Gemensamt för samtliga team är dock patientunderlaget som utgörs av akuta ortopediska åkommor.

Informationen uppdaterades 09:03 - 12 nov, 2020

Logga - Kry

4.88 / 5

7 jan, 2019 Nils Samuelsson skrev:

Blev opererad den 27 nov. 2018 då min vänstra höftled byttes ut och jag är helt imponerad över den vård jag fick. Operationen som utfördes av läkaren Elisabet Björgvingsdotter var fantastisk, jag blev knappast svullen efter operationen och värken efter operationen var minimal och jag komm snabbt igång med mina rörelser och kan nu gå normalt 6 veckor efter operationen. Tränade intensivt före operationen vilket jag tror var en fördel.

15 jun, 2017 Christina skrev:

Alla på ortopeden var helt underbara. Fick den bästa tänkbara vård. Både operation, uppvak och avdelningen som jag låg på. Högsta betyg till min läkare. Har bara lovord om ortopeden och all personal.

2 sep, 2013 Pär skrev:

Jag låg här för diskbråcksop Helgen den sista augusti,och personalen var helt fantasktiga glada,omtänksamma ingenting var omöjligt ja helt underbara

Lördag - Söndag : 07:00 - 15:30

Måndag - Söndag : 13:00 - 19:30