Sök
Sök
Jämför
Jämför
Boka
Boka
Hitta rätt vård

Skicka en bokningsförfrågan eller ring för att komma i kontakt med den vårdgivare du valt.

Hörselvården Karlshamn

FÖRNYA MITT RECEPT

Om Hörselvården Karlshamn

0454 - 73 10 82

Vi arbetar med habilitering och rehabilitering av personer med dövhet, dövblindhet, tinnitus, och hörselskador och av olika art och grad. Vi utvecklar patientens starka sidor och tränar för att kompensera den nedsatta funktionen.



I habilitering och rehabilitering ingår till exempel både utprovning av hjälpmedel och att lära sig använda dessa, samtalsstöd, information om funktionshindret, föräldrautbildning och samverkan med organisationer och myndigheter.



Som patient kommer du till hörselvården via öron-, näs- och halsklinikens mottagning efter remiss från till exempel barnavårdscentralen, skolhälsovården och vårdcentralen.



Läs mer om oss under fliken Vårt utbud.

ANNONS. KRY – Trygg vård i mobilen

Trygg vård för hela familjen

KRY är en modern vårdgivare med patientens behov i fokus. Hos KRY kan du snabbt få den hjälp du behöver, via video direkt i mobilen. Träffa erfarna läkare, sjuksköterskor och psykologer, oavsett var du befinner dig och tid på dygnet. Få hjälp med professionell bedömning, behandling och recept eller remiss till vidare vård – inom bara några minuter.

Ladda ned KRY till din mobil eller surfplatta idag.

Fakta

Telefon

0454 - 73 10 82

Växelnummer:
0454 - 73 10 00
Besöksadress
Blekingesjukhuset, Entrévägen, huvudentré - visa på karta
Telefontider
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 09:00
  • Måndag - Torsdag 13:00 - 14:00
  • Fredag 08:00 - 09:00
Öppettider
  • Ej angivet
Driftsform
Landsting/Region

Omdömen


Hörselvården Karlshamn
Snittbetyg på omdömen

2,5
Baserat på 2 omdömen
Lämna omdöme
Vårdkvalitet
Tillgänglighet
Lokal och hygien
Information

08:20 - 08 jan, 2018 skrev:

Rena snurren att som nästan döv försöka nå hörselvården via telefon. Att dessutom mötas av automatsvar där man uppenbarligen ska göra val för att komma vidare... Heldumt! Det är nästan ett hån mot ickehörande patienter!!! Det måste finnas andra möjligheter i vår digitala värld! Enklast vore att ni blev tydliga med e-postadress. För den som kanske hör något bättre än jag skulle det säkert vara till stor hjälp att mötas av en människa vid uppringning.

2,2

Betyg 2,2 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


13:30 - 03 jan, 2018 skrev:

försökt att nå på telefontider, helt omöjligt att komma fram.
Vore lämpligt att ni satte upp en mailadress för snabb återkoppling.
Behöver intyg för ansökan av hjälputrustning.....

Rekommenderar

2,8

Betyg 2,8 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


Är du vårdgivare och vill synas på Vården.se?


Läs mer om Vården.se

Stämmer inte informationen?