Ögonmottagning Karlshamn

Om Ögonmottagning Karlshamn

Ögonkliniken har en mottagning i Karlskrona och en i Karlshamn. I Karlskrona finns dessutom en syncentral och en operationsavdelning.

På mottagningen i Karlshamn finns en operationssal där vi utför mindre ögonoperationer och där injektionsbehandling i ögat ges till patienter med den behandlingsbara formen av gula fläcken. Akuta operationer under dagtid utförs på ögonklinikens operationsavdelning i Karlskrona (se Ögonklinikens operationsavdelning Karlskrona). Under övrig tid sker operationer på centraloperation i Karlskrona eller remitteras för åtgärd till ögonkliniken i Malmö och Lund eller till annat specialistvårdssjukhus. Åtgärder som måste utföras i ögats bakre del remitteras till ögonkliniken i Malmö och Lund.

Blekingesjukhuset, Entrévägen, huvudentré - visa på karta
Ögonsjukvård

Ögonmottagning Karlshamn

4,3

08:47 - 26 apr, 2019 skrev:

Vården var bra.Personalen var jättetrevlig

4,2

15:06 - 18 aug, 2016

11:47 - 08 nov, 2015 skrev:

bra mottagen utan att tiden var 10 minuter sen var rädd om pakeringen välskötta lokaler instrumenten var där dom skulle allt gick fort och bra fin sevice

4,2

10:39 - 01 dec, 2014 skrev:

Tack för mycket bra bemötande och proffsig hjälp i fredags hos er på Ögonmottagningen i Karlshamn.