Fotvård Karlshamn

Om Fotvård Karlshamn

På fotvården arbetar tre fotterapeuter med att behandla patienter som har diabetes, reumatiska sjukdomar och psoriasis. Vårt arbete går ut på att förebygga fotsår och fotproblem och ge råd om egenvård till dig som patient.

För att komma till fotvården krävs en remiss från en läkare. Hur ofta du behöver besöka oss bedöms efter särskilda riktlinjer.

Blekingesjukhuset, Entrévägen, byggnad 1, Karlshamn - visa på karta
Du behöver remiss för att komma till oss.