Medicinklinik Medicinmottagning Karlshamn

Om Medicinklinik Medicinmottagning Karlshamn

På medicinmottagningen arbetar sjuksköterskor och undersköterskor med tidsbeställning, och rådgivning och utför tillsammans med läkare undersökningar, provtagningar och behandlingar. Här finns poliklinisk läkare och sjuksköterskemottagning.

Läs mer och se vilka andra mottagningar som hör till medicinmottagningen under fliken Vårt utbud.

Blekingesjukhuset, Entrévägen, byggnad 1 - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 09:00 - 11:30 Rådgivning
  • Måndag - Torsdag 10:00 - 11:00 Återbud/Tidsbest
  • Onsdag - Torsdag 09:00 - 11:00 Rådgivning
  • Fredag 09:00 - 10:00 Rådgivning
Vi tar emot patienter via remiss. Det går också bra att ta kontakt med oss genom en egenremiss. Du hittar en remiss för nerladdning under Vårt utbud.
Gastroenterologi, Internmedicin