Kirurgi- och urologimottagning Karlshamn

Blekingesjukhuset, Entrévägen, byggnad 1, Karlshamn

Kirurgi- och urologimottagning Karlshamn

Kirurg- och urologimottagningen i Karlshamn tar emot patienter med sjukdomar främst i mage, tarmkanalen, i kärlen, bröst, endokrin, barn och urologi. I Karlshamn finns även vår plastik- och överviktskirurgiska verksamhet. För att få komma till oss behöver du först få en bedömning från din läkare på vårdcentralen. Du kan också lämna in en egen vårdbegäran via 1177 Vårdguidens e-tjänster eller fylla i och skicka in en blankett. Mottagningen utför behandlingar, operationer och så kallade endoskopiska ingrepp där man med hjälp av ett slangliknande instrument, endoskop, undersöker invärtes organ.

Informationen uppdaterades 04:17 - 10 jun, 2020

Logga - Kry