Logopedmottagningen, Visby

Brömsebroväg 8,VISBY

Logopedmottagningen, Visby

Använd våra E-tjänster för att göra dina vårdärenden. Vi kan också erbjuda digitala möten via appen Alltid öppet, kontakta oss om Du är intresserad. I vissa fall är fysiskt besök nödvändigt. Telefontid sekreterare måndag – fredag 8.00-16.00 Tel: 0498-26 83 39. Avbokningar ska ske senast kl 14.00 dagen innan besöket. Vid sjukdom: Avboka alltid besöket. Våra insatser syftar till att du med kommunikations- eller sväljsvårigheter ska kunna uppnå optimal förmåga och vara delaktig i samhället utifrån ditt eget sociala sammanhang. Insatserna avser att främja utveckling eller rehabilitering så att optimal funktionsnivå utifrån förutsättningar uppnås eller bibehålls. Vi kan hjälpa dig med: Utredning, diagnostisering och behandling vid funktionsnedsättningar till följd av språk- tal- röst- ät- och sväljstörningar. Att utreda och diagnostisera vuxna med läs- och skrivsvårigheter. Ge konsultation och handledning till personer/personal i den miljö där personen vistas. Enhetschef Rene Adlertz

Informationen uppdaterades 16:02 - 30 apr, 2021